Anadolu Grubu’nun 1.8 milyarlık, “Bi-Fikir” i var

Anadolu Grubu’nun Bi-Fikir Programı İnovasyon Rüzgarı Estiriyor

Anadolu Grubu çalışanları, 10 yıldır devam eden “Bi-Fikir” inovasyon programıyla yenilikçi projeler geliştirerek şirketlerine değer katmaya devam ediyor. 2024 yılının en başarılı projeleri, Bi-Fikir Festivali’nde tanıtıldı. Migros, farklı kategorilerdeki projeleriyle birinci seçilirken, Anadolu Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tuncay Özilhan, programın başarısını vurgulayarak inovasyonun rekabetçi pazarlardaki önemine dikkat çekti.

Anadolu Grubu İcra Başkanı Burak Başarır ise şirketin dünya çapındaki etkisine vurgu yaparak, inovasyon ve değişimin şirketler için olmazsa olmaz hale geldiğini belirtti. Bi-Fikir programı kapsamında bugüne kadar hayata geçirilen 2.818 proje, şirketin değişime olan katkısını gözler önüne seriyor.

Bi-Fikir programı, yurt içi ve yurt dışındaki tüm Anadolu Grubu şirketleri için açık olup, gelecek vaat eden fikirlerin uygulamaya dönüştürülmesine olanak tanıyor. Programın başarısı, her geçen yıl artan katılımla ve hayata geçirilen projelerle kendini gösteriyor.

Bi-Fikir Festivali, canlı yayınlar aracılığıyla Anadolu Grubu’nun tüm operasyonlarına ulaşarak inovasyonun şirket kültüründeki etkisini arttırıyor. Program, sadece şirket içinde değil, aynı zamanda üniversitelerle de iş birliği içinde genç yetenekleri desteklemeyi hedefliyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir